Home » Klantenservice » Contact & FAQ

Klantenservice - Contact & FAQ

Heeft u een vraag voor ons? Stel uw vraag gerust via onderstaand contactformulier, of neem contact met ons op via telefoon of whatsapp. Leest u alstublieft eerst hieronder onze "FAQ (meestgestelde vragen,) wellicht vind u uw antwoord hier.

Wilt u een bijlage meesturen? Stuur dan uw mail met bijlage naar: info@beparfum.nl

Contactformulier


FAQ - VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe plaats ik een bestelling?

U kunt in een paar simpele stappen uw bestelling plaatsen. U kunt in de zoekbalk het door u gewenste produkt typen, of u kunt direkt zoeken in de categoriën/produkten. Indien u het gewenste produkt gevonden heeft, geeft u aan welk aantal u hiervan wenst (klik op het min- of plus teken) en vervolgens plaatst u het artikel/de artikelen in het winkelmandje. In het winkelmandje rechtsboven op de pagina kunt u uw bestelling altijd bekijken, wijzigen of verwijderen. Weet u zeker dat u het gewenste artikel wilt kopen, dan kunt u doorgaan met het selecteren van de gewenste verzendmethode,  de gewenste betaalmethode en het invullen van uw persoonlijke gegevens. 

Indien u zeker weet dat u de bestelling wilt plaatsen, dan klikt u op de buttton `plaats bestelling/verzend`. Vervolgens krijgt u een bevestiging van uw bestelling per mail. 

Ik heb vragen?

Voor vragen zijn wij te bereiken via e-mail info@beparfum.nl, via whatsapp en telefoon.

Wat zijn de verzendmogelijkheden en de bijbehorende tarieven?

Voor alle verzendmogelijkheden en tarieven klik hier.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Voor alle betaalmogelijkheden klikt u hier.

Heeft u een probleem met het door u bestelde artikel?

Neemt u z.s.m. contact op met B&E Parfumerie Nederland. Alle contactmogelijkheden staan hierboven op deze pagina.